Frågor & Svar

Senast uppdaterad 7 okt, 2022

Du är varmt välkommen att kontakta mig, Cecilia Marberg, om du har frågor eller funderingar? Du hittar kontaktinformation både i huvudmenyn och nere i sidfoten.

Du kan boka tid genom att trycka på specifik önskad tjänst under Behandlingar eller Yoga. Eller så väljer du Boka tid under Kundservice, så länkas du vidare direkt till InCare’s sida på Boka Direkt.

Jag ber dig vänligast respektera min arbetstid genom att avboka din tid senast 24 timmar innan bokad tjänst. Försenad eller ej avbokad tid debiteras med 50 % av ordinarie pris!

När du bokar en tid online får du en bekräftelse via mail. Där framgår det även en avbokningskod som du kan använda om du måste ändra eller avboka din tid. Det går även bra att kontakta mig, Cecilia Marberg, om du vill ha personlig service i detta.

När du bokar en tid hos mig lämnar jag en rad garantier:

  • Att jag har fullgod utbildning för avsedd tjänst
  • Att jag följer etiska regler och lagliga krav
  • Att jag följer hygienrutiner för att motverka smittspridning
  • Att jag innehar behandlingsskadeförsäkring för din trygghet
  • Att jag använder säker utrustning och godkända produkter
  • Att jag använder miljöanpassad avfallshantering

Du kan handla produkter genom att besöka InCare’s fysiska butik eller direkt från vår shop på denna webbplats. Det går också bra att kontakta mig, Cecilia Marberg, om du vill ha personlig service vid din beställning.

Leveranstiden är normalt mellan 1-3 vardagar men vi reserverar oss för förseningar vid stora kampanjer eller andra oförutsedda händelser. Vi reserverar oss även för förseningar från fraktföretag, eller ombud på din ort. Ditt paket ligger normalt kvar hos ombud i 14 dagar efter första avisering. Beställda varor som inte hämtas ut från ombudet debiteras med 200 kr.

Inom Sveriges gränser kostar frakten 49 kr hos InCare, och vid köp över 599 kr bjuder vi på fraktkostnaden. Du kan välja att få dina produkter skickade eller att hämta dem själv i vår butik. Vi skickar alla hudvårdsprodukter med Postnord. Om paketet är för stort för att levereras till din brevlåda får du en avi till det utlämningsställe som Postnord använder där du bor. Yogatillbehör skickas med DHL till det utlämningsställe som DHL använder där du bor.

Om en beställning inte har skickats från oss kan du avbeställa din order. Om vi redan har hunnit skicka dina varor har du enligt distansavtalslagen rätt att ångra ditt köp. Detta ska ske inom 14 dagar från det att du mottagit din beställning. Kontakta mig, Cecilia Marberg, om du önskar ångra ditt köp eller byta till andra produkter, innan du returnerar varorna. Beställda varor som inte hämtas ut från ombud debiteras med 200 kr.

Om du vill returnera varor är det viktigt att du först kontaktar mig, Cecilia Marberg. Det är även viktigt att du ser till att varorna är förpackade så att de inte kan klämmas eller skadas på annat sätt. Använd en stabil förpackning där varan får tillräckligt med plats och kan vadderas runt om så att den inte ligger lös. En förutsättning för att vi ska godkänna returen är att produkten är hel och oanvänd och att förpackningen är obruten och intakt!

InCare är auktoriserad återförsäljare av samtliga varumärken i vår webshop samt fysiska butik/salong/studio. Garantier på varor lämnas av respektive tillverkare. InCare lämnar inga ytterligare garantier utöver dessa.

På InCare finns alla ingredienser listade under varje specifik produkt i webshopen. InCare ansvarar inte för att dessa förteckningar är kompletta då leverantören kan uppdatera sina formuleringar utan att vi hinner ändra på vår hemsida.

M Picaut Skincare innehåller inga allergener, men det kan ju ändå vara så att du är överkänslig mot någon ingrediens. Om du är det minsta osäker är du välkommen att kontakta mig så att jag kan dubbelkolla innehållet med leverantören innan ditt köp. InCare ansvarar inte för allergiska reaktioner.

HAR DU FORTFARANDE FRÅGOR?

Close My Cart
Close Wishlist
Close
Close
Categories